Blogg Hur man sticker ut på en mässa

How to Stand Out at an Exhibition

Att vara närvarande på affärsmässor kan vara ett fantastiskt sätt att nå nya kunder. Du behöver dock se till att alla du möter kommer ihåg ditt företag för att maximera avkastningen på investeringen.

Se till att folk vet att du kommer på mässan: Naturligtvis kan du sätta en banner på din hemsida eller email-signatur, men varför inte skicka ut ett USB-minne med din logotyp till dina viktigaste kontakter där du annonserar att du kommer och en förhandsvisning av dina erbjudanden?

Dra folk till ditt bås: det kan finnas dussintals andra företag på plats.Utöver att göra ditt bås intressant, varför inte dra besökare till dig med möjligheten att få ett gratis PR USB-minne med din logotyp, laddat med ditt intressanta innehåll? Varje individ som du lockar är en potentiell kund som kan bidra till att säkra din verksamhet.

Kom ihåg: broschyrer och flygblad kommer snabbt läggas åt sidan när mässan är över, medan ett USB-minne med logotyp, laddat med ditt marknadsföringsmaterial kommer att användas i månader och år framöver. Detta ger ditt varumärke långvarig och upprepad exponering för din målgrupp och ser till att din närvaro på mässan maximerar dina chanser att dra till dig nya kunder.

Ring oss idag eller fyll i vårt 'få offert' formulär så kontaktar vi dig. Vi hjälper dig genom hela beställningsprocessen och du kan få din nya USB-minnen med logotyp på bara sex arbetsdagar.

flashbay Författare:Matt Boland
Bli först med att lämna en kommentar:
*
* Kommer aldrig att visas
(Om tillämpligt)
Kommentarer från författaren kommer att skickas till dig via e-post.
Vid inlämning av detta formulär behandlas dina uppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.